Obiekt powstał w Głuchowie, pod Łodzią. Europejski e-sprzedawca kosmetyków i produktów zdrowotnych ma w nim do dyspozycji 25 tys. mkw. powierzchni do przechowywania asortymentu przeznaczonego do internetowej sprzedaży.
Magazyn uruchomiony kilka kilometrów od Łodzi wyposażono m.in. w dwie automatyczne linie pakujące i etykietujące przesyłki, laser grawerujący napisy na wybranych produktach, a także rentgen służący do kontroli bezpieczeństwa zawartości przesyłek.
Reklama
Pracujący na miejscu zespół może również korzystać z inteligentnego rozwiązania wykorzystywanego do efektywnego mierzenia i ważenia przesyłek. Wkrótce paleta technologicznych rozwiązań zostanie rozbudowana, ponieważ planowane jest też wykorzystanie maszyn umożliwiających automatyczną dystrybucję próbek do pudełek. Magazyn w Głuchowie wykorzystuje także proekologiczne systemy, jak np. automatyczne linie pakujące. W ten sposób pakowanie zamówień odbywa się w sposób bardziej przyjazny dla środowiska, poprzez ograniczenie o ponad 90 proc. zużycia plastiku.
Notino jest obecne w Polsce od dwudziestu lat. Z magazynu w Głuchowie będzie prowadzona dystrybucja zamówień m.in. do krajów bałtyckich, Niemiec i Skandynawii.