Panattoni rozpoczyna realizację jednego z największych projektów na polskim rynku nieruchomości komercyjnych, dedykowanego swojemu strategicznemu partnerowi - Media Expert. W Łodzi powstanie kompleks dwóch hal o łącznej powierzchni 207 tys. mkw., wykonany w systemie BTO (Built-to-Own). Projekt, którego wartość oszacowano na 500 mln zł, umożliwi zatrudnienie około 300 osób.
Media Expert, lider rynku sprzętu RTV i AGD w Polsce, dzięki nowemu centrum logistycznemu zwiększy możliwości obsługi zarówno kanału e-commerce, jak i swojej rozbudowanej sieci stacjonarnej, obejmującej ponad 600 sklepów w 470 miastach w kraju. Nowa inwestycja stanowi odpowiedź na dynamiczny rozwój firmy oraz rosnące potrzeby logistyczne.
Reklama
Kompleks w Łodzi będzie obsługiwał dystrybucję produktów w kanałach detalicznych, internetowych oraz w modelu omnichannel. W ofercie centrum znajdą się produkty takie jak sprzęt AGD, RTV, rowery, a także nowe kategorie, m.in. akcesoria ogrodowe i sprzęt fitness.
Panattoni i Media Expert ściśle współpracują od wielu lat, realizując wspólnie projekty logistyczne o łącznej powierzchni już ponad 300 tys. mkw., w tym w ramach Central European Logistics Hub (CEL Hub) w Łodzi. Nowa inwestycja, której ukończenie planowane jest na dwa najbliższe lata, zwiększy łączny metraż obiektów do ponad 500 tys. mkw., wzmacniając pozycję obu firm na rynku oraz zapewniając operacyjną synergię w regionie.