Amsterdam, Nowy Jork, Paryż, Londyn – do tego prestiżowego grona dołącza teraz Kraków. The Hoxton, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych z segmentu lifestyle, otworzy swój pierwszy obiekt w Polsce. Hotel powstanie w ramach inwestycji Dolnych Młynów 10 realizowanej przez NOHO Investment i będzie dwudziestym hotelem sieci na świecie.
Decyzja o wyborze Krakowa potwierdza, że projekty NOHO wyznaczają nowy standard na rynku premium. Dolnych Młynów 10 to inwestycja, która łączy funkcje mieszkaniowe, gastronomiczne i kulturalne, redefiniując pojęcie luksusu i tworząc przestrzeń otwartą zarówno dla mieszkańców, jak i przyjezdnych.
Krakowski The Hoxton zaoferuje 115 pokoi o powierzchni od 21 do 50 mkw., autorską restaurację i bar w centralnym lobby, które stanie się tętniącym życiem centrum spotkań. Charakter obiektu podkreślą również przestrzenie przeznaczone na wystawy lokalnych artystów, program kulturalny oraz sale spotkań i eventów zintegrowane wokół wspólnej kuchni. Wyjątkowy wystrój wnętrz będzie łączył bogactwo faktur, wzorów i kolorów z funkcjonalnością i nawiązaniem do klimatu zabytkowego Krakowa.
Reklama
– NOHO i The Hoxton łączy wspólna filozofia – otwartość, autentyczność i dbałość o detal. Wspólnie tworzymy przestrzeń, która łączy ludzi, dodaje energii miastu i redefiniuje luksus jako codzienny styl życia, a nie sztuczny przepych – podkreśla Rafał Kula, prezes i współzałożyciel NOHO Investment.
Według przedstawicieli marki The Hoxton, Kraków jest miejscem idealnym dla pierwszego hotelu w Polsce dzięki wyjątkowej atmosferze miasta, bogactwu sztuki, architektury i prężnej scenie kulinarnej. W opinii Roba Andrewsa, Brand COO w Ennismore, Dolnych Młynów 10 to projekt, który pozwoli wprowadzić nową jakość hotelarstwa lifestyle’owego na polski rynek.
Otwarcie kompleksu Dolnych Młynów 10 wraz z hotelem The Hoxton zaplanowano na drugą połowę 2027 roku.